zondag 31 januari 2010

Walvis gemaakt.

Ik wilde hem al heel lang eens naaien en nu is het er eindelijk van gekomen.
Een walvis voor zoonlief. Het patroon vond ik bij de droomfabriek via Eloleo (bij beiden vind je meer leuke zelfmaak ideeën) Hier nog een fotootje, ik vind hem nl. best heel leuk gelukt!
Op de eerste foto zijn de kleuren trouwens het echtst. Ik heb het patroon 2x uit de stof geknipt zodat ik komende week een tweede walvis naaien kan voor the toy society. Lijkt me best spannend om een creatie 'achter te laten' ergens (en om er dan ook nog een foto van te maken)

14 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Hij is leuk, ga even neuzen daar.

Groetjes
Ines

Miriam zei

Bij de droomfabriek zijn een paar leuke dingen te zien, bij Eloleo kun je niet 'even' neuzen: daar heb je úren nodig!

Veel plezier!
Groetjs
Miriam

eloleo zei

Ik vind die toch zo tof, staat ook op mijn (eindeloze) todo-lijst. Heel mooi!

Myrthestiek zei

Wat een schatje; echt heel leuk geworden :o).

atelierlemlem zei

Wow, dat is een superwally geworden, prachtig! Ik ga ook eens even neuzen bij die fabriek van dromen...
Leuk dat je ook een speeltje gaat neerleggen, ik zat daar ook al over te denken toen ik die site zag! Grappig initiatief he?
groetjes en een fijne week toegewenst, mama lieveheersbeestje.

Grietje zei

Super super lief!

Babs zei

Mooi hoor. Enne, wat de trein betreft, van mij mag je achteraf het patroon hebben hoor ;-) Ik haat em nu al :p

Yvonne aka sommeke zei

Die is leuk! Bedankt voor 't doorgeven van de links! Errug interessant!

crea annemieke zei

Wat een mooie walvis......
Goed gelukt en een passend stofje.
Trouwens wat een leuke blog van Eloleo......

Fijne dag , Annemieke

Unknown zei

Gefeliciteerd met jullie 7e trouwdag verjaardag!

Groetjes van Ria

Mich zei

Och, wat is die leuk zeg !! Ik kan me voorstellen dat je zoon dat echt een superbeest vindt om mee te spelen !!

Brechtje zei

Hi Miriam, Ik zag bij Ria dat het vandaag je trouwdag is! Heel veel nieuwe gelukkige jaren met je lief toegewenst hoor! En voor vandaag? Een fijne huwelijksverjaardag. Gefeliciteerd!

miriam zei

wat is ie leuk zeg ga ook eens even neuzen op die site

groetjes *miriam*

Ingrid. zei

Wat een reuze ( mooie ) vis !
Groet uit Assen.