dinsdag 2 februari 2010

In een onbewaakt ogenblik

kroop zoonlief onder de tafel en drukte het voetpedaal van de naaimachine in. Omdat ik ermee aan het werk was stond ie aan, ik had nét m'n stof ervan onder om de volgende naad te beginnen naaien. Dus heel m'n spoelhuis vast. Heb ik de draad eruit gepeuterd en nogmaals geprobeerd nee hoor: hij doet het niet meer. M'n naald raakt het spoelhuis (en buigt totdat ie breekt) en haalt de onderdraad niet meer mee naar boven. FIJN (niet dus). Nu moet ik dus een tijdstip zoeken dat zoonlief op peuterspeelzaal is en ik de machine weg kan brengen. Volgende week dinsdag op z'n vroegst is dat. Jammer van de naaiplannen die ik heb: 2e walvis, UFO project (overhemd manlief) en het KiKa blok.

De dader ligt nu z'n middagdut te doen, kan er iemand even een flinke reep pure chocolade voor me halen. Ik heb behoefte aan 'troostvoeding'.

12 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een ondeugend mannetje, en hij was zich van geen kwaad bewust, kinderen...............maar ze zijn ook zo lief ;-)

Groetjes
Ines

quilting Jeannet zei

Nou, dat kan ik me zo voorstellen Miriam, ik zit hier net achter de LU kaakjes met melkchocolade......jammer dat je niet dichterbij zit...

groetjes, Jeannet

Yvonne aka sommeke zei

Ach nee toch, dat is pech!
Hopelijk kan het snel hersteld worden. Ik duim!

atelierlemlem zei

Ja, de naaimachine is natuurlijk ook zo'n intrigerend ding... Zo gauw de kinderen wat groter zijn, kun je ze er op leren werken. Leuke speldenkussens maken voor oma en zo..
Succes met je projecten...ik zit ook te denken over zo'n walvis, hartstikke leuk!
Groetjes mama lieveheersbeestje.

Myrthestiek zei

Zo vervelend en zo herkenbaar ;o).
Ik hoop dat de schade aan je machine meevalt.

Grietje zei

Dat is balen.
Ik hoop dat je hem maar even kwijt zal zijn zodat je weer verder kunt.


Groetjes,
Grietje

Anoniem zei

Maar goed dat je er niet met je vingers tussen kwam!!

Ja..kinderen, maar het kan gebeuren!! En nooit op het goede moment!! Dat is zo!

Ik hoop dat de schade meevalt!!

Mopper niet te hard he, je schiet er niks mee op!!

Groetjes En ondanks alles......toch een leuke dag.

Er zullen wel meer Limburgers zijn, die niks met Carnaval hebben!!! Vast wel!

Marijke zei

oh nee!!!!!!!! Hopelijk is er niet teveel geraakt en zijn de kosten niet te hoog...
Neem vandaag nog maar een extra reep! :-)

Anoniem zei

Sorry maar ik moet hier toch wel een beetje om lachen...

Anoniem zei

Heb geprobeert via änoniem"te reageren. Op een andere manier lukt het niet. Ik wacht af of mijn reactie erbij komt te staan. Lieve groetjes Colourfullflowergirl

Ingrid. zei

Daar kan ik me wat bij voorstellen...zucht...sterkte !
Toch een fijne avond ;-)
Groetjes van Ingrid.

MariecusBruyn zei

Als ik jou één troost mag geven: jouw dader doet tenminste nog een middagdut! De mijne blijft zijn bed uit kruipen.... dan is troosthap ook niet te versmaden (knipoog)
Hopelijk heb je snel je naaimachine weer want ik ben wel heel benieuwd naar je tweede Wally Wale, en het UFO-hemd. Maar nog een troost: nu heb je tijd voor andere projectjes :)