donderdag 19 november 2009

SprookjesSWAPpakket ontvangen!

Kijk nou toch eens wat een geweldig pakket!! De 4 badzwanen zijn meteen door zoonlief opgeeist, het gele eendje is van zeep en mag met de zwaantjes mee richting de badkamer. In het doosje met strik zitten koekjes (dat wordt smullen komend weekend!) In het midden ligt een muziekdoosje dat het zwanenmeer speelt (mooi!) en onderaan op de foto: wantjes voor zoonlief. De wantjes zijn precies zijn maat en ook nog de juiste kleur voor bij z'n (groene) winterjas. Nog meer toevalligheden: eergisteren sneuvelden zoonliefst laatste (bad)bootjes, dus de zwaantjes komen perfect van pas en gisteren vlak voor ik het pakket opendeed zei ik nog tegen m'n man dat ik weer eens koekjes wilde bakken (zelfgebakken vind ik véél lekkerder dan uit de supermarkt) O ja, als kind had ik zelf ook een badzwaan ipv een badeend. Ik vermoed dat m'n SWAPmaatje hier afluisterapparatuur geplaatst heeft!

5 opmerkingen:

Grietje zei

Ooooh, wat leuk!
Als ik hier naar kijk....zou ik ook wel mee willen doen met swappen.

Lieve groet,
Grietje

Amarins zei

Dit ziet er leuk uit, super om dit zo te ontvangen.
Groetjes,
Amarins

monique zei

Hoi Miriam, Heerlijk zulke cadeautjes,zeker als ze zo goed van pas komen.
Geniet er van.
Groetjes Monique

Corina zei

Bijzonder dat de cadeautjes zo goed 'passen'! Leuk!

hannah zei

Och, wat een ontzettend leuk pakket!