maandag 16 november 2009

Clubcrea 16: padde(n)stoel is af.

En wéér een affo! Tsjongejonge ik heb er de vaart in zitten, nu er in zien te houden want ik heb flinke lijsten WIP's en WIM's (zie lijst rechts van dit blog) en die mogen best wat korter worden. Vanmiddag heb ik padde(n)stoelen gemaakt voor de 16e clubcrea van Het Handwerkersgilde. Ik vond een leuk 'recept' hier en tijdens het middagdutje van zoonlief heb ik er 3 gefabriekt. Ik vind ze erg leuk en ik ga er waarschijnlijk wel meer maken voor op de seizoenstafel. De fleece had ik liggen (ik heb ooit een 2 meter lange lap (1.50 breed) gekocht en als omslagdoek gebruikt op m'n trouwdag) en de groene stippeltjeskatoen had ik nog over van de cadeautjes die ik gemaakt had voor de juffen van de peuterspeelzaal. UWYH dus!

6 opmerkingen:

Annelies zei

Wat leuk die paddenstoelen.
Ik zie al een herfsttafel voor me met al die leuke paddenstoelen tussen bladeren eikeltjes enz.
Kom zomaar even langs.
Zelf quilt ik.

Groetjes van Annelies.

Brechtje zei

Miriam wat een schattige paddestoeltjes zeg! Ik kan me voorstellen dat je er heel veel wilt maken. Erg leuk!

Grietje zei

Ze zijn leuk zeg!
Wat is paddenstoel toch een vreemd woord. Ik dacht eerst dat het paddestoel was omdat ik het naar mijn weten zo heb leren schrijven....maar ik ben tot de ontdekking gekomen dat het paddenstoel is. Misschien door de niuwe spelling?
Ik heb geen idee ;-)

Groetjes,
Grietje

Ingrid. zei

Wat zijn ze leuk !
Bedankt voor de link naar het patroon !
Groet uit Assen.

Crea Annemieke zei

Hoi Miriam,

Wat een leuke paddestoeltjes.
Veel plezier met het maken van de rest......
grappig waar je het van gemaakt hebt.....

Fijne dag en groetjes Annemieke

Monique zei

Heerlijk hé? AFFO's creëren!

Deze zien er gezellig uit hoor! ;o)