maandag 23 november 2009

SprookjesSWAP klaar.

Eindelijk ben ik dan ook klaar met de SprookjesSWAP, het laatste draakje euh draadje is afgehecht en weggewerkt zeg maar. Morgen gaat het pakket op de post! Heerlijk: weer een affo. Helaas kan ik nog niets laten zien, dat zou de verrassing voor m'n SWAPmaatje er fors vanaf nemen. Zodra ik bericht van ontvangst heb laat ik hier meteen de resultaten zien.
M'n lijst met WIP's zal hierdoor niet korter worden, ik vond vorige week nog een borduurpakket waaraan ik ooit al eens wat steekjes gezet had. Dat borduurwerk komt er dus bij op de lijst: SWAP eraf, beduurtje erop. Dit pakket is het (even geen eigen foto ivm donker weer):

7 opmerkingen:

Caroline zei

Ha Miriam

Leuk, jij ook een blog. Ik heb hem meteen opgeslagen dus.............Voordat ik jouw weblog doorgelezen heb ben ik een dag verder hihihii Dat ga ik dus een andere keer doen. Je doet wel heel errug veel hoor :-))

groetjessss Caroline

natascha zei

Heb je nog meer van deze leuke dingen ergens in je huis verstopt ???
Groetjes Natascha

Grietje zei

Ik ben benieuwd wat je gemaakt hebt voor de sprookjesSWAP!
Hopelijk heeft ze het snel en kun je mij van mijn nieuwsgierigheid verlossen ;-)

Groetjes,
Grietje

lut zei

Dit ziet er ook een heel leuk borduurwerk uit.

Marijke zei

Hé, de zwerfdoos krijg je wel al in december,hoor :-)) Hoop het zelfs binnen 2 weken te kunnen opsturen.. Dus plan dat maar al vroeger...
Ben benieuwd naar wat je voor de sprookjesswap maakte... Hopelijk heeft Irina het morgen al!

Ingrid. zei

Succes met je borduurwerk !
Leuk sprookjes pakket .
Fijne avond , groetjes van Ingrid.

Brechtje zei

Wauw Miriam, dat is nog een flinke klus die je voor de boeg hebt. Wel een hele leuke voor zover ik het kan inschatten. Veel borduurplezier hoor! Ik ben heel benieuwd naar je cadeautje voor je swappartner. Jouw kennende (via het blog dan hè) zal het wel iets heel moois zijn.