zaterdag 19 september 2009

Kleine affo

Allereerst wil ik iedereen heel hartelijk bedanken voor de lieve berichtjes (op diverse clubs, fora, via de mail of als reactie op dit blog) naar aanleiding van het overlijden van m'n lievelingspoezebeest. Dat doet me heel erg goed, dankjulliewel!!
Over niet al te lange tijd hebben we een clubdag van Het Handwerkersgilde. En voor die clubdag moet natuurlijk een naamplaatje gemaakt worden. Dus ik ben er gisteren voor gaan zitten tijdens de middagdut van zoonlief en dit is het geworden:
Alle gebruikte materialen komen 'uit voorraad' dus het is weer een echte UWYH-creatie.

8 opmerkingen:

Natascha zei

OH ja... moeten we zelf een naamplaatje maken ??? Dat is me dan totaal ontgaan !!!
Zie je op de clubdag...
Groetjes Natascha

Miriam zei

Zelf maken moet niet hoor, maar er werd gesproken over naamplaatjes. En aangezien we het handwerkersgilde zijn is de link naar een zelfgemaakt naamplaatje snel gelegd hè.

Groetjes
Miriam

Monique zei

Wat een leuk plaatje is het zo geworden. Het laat niet alleen zien wie je bent, maar ook hoe creatief je wel niet bent ;o)

Enne... ik heb even terug gekeken bij je labels, maar waar staat die mooie afkorting eigenlijk voor? Alleen maar gebruiken wat je in huis hebt?

Amarins zei

Wat een leuke zeg, vrolijk!
Veel plezier tijdens de clubdag.
Groetjes,
Amarins

Miriam zei

UWYH staat voor Use What You Have. Alles uit voorraad, geen aankopen hoeven doen. Wordt soms ook als uitdaging aangegaan, iets specifieks maken UWYH of een periode lang niets kopen en dus werken UWYH

Groetjes
Miriam

atelierlemlem zei

Wat leuk! Ik ben heel benieuwd naar wat voor clubdag je gaat! Het ziet er in ieder geval veel belovend uit...

Grietje zei

Mooi naamplaatje! Waar heb je het madeliefje mee vastgeplakt?

Groetjes,
Grietje

Tineke zei

Hi Miriam,
Ik was even niet bij je op visite en lees nu pas dat je lieverd overleden is. Wat zal dat een gemis voor je zijn. Sterkte, heel veel sterkte. Wat een mooi naamplaatje heb je gemaakt. Ik heb nog nooit van het Handwerkgilde gehoord.... Zo zie je maar... Je kunt elke dag wat nieuws leren..