maandag 21 september 2009

1e Keer géén HAL update

Goh, ben ik al maanden lang gewend om de 21e een HAL update te geven: hoeft het deze maand niet meer. Mijn sprei is klaar. Maar gelukkig hebben we sinds de 15e de SJAL, dus de komende 2 maanden heb ik een SJAL update. Ik mis het haken wel moet ik zeggen, maar ja: borduren, haken, breien, naaien: alles is leuk en alles kost tijd. En ik heb ook maar 24 uur in een etmaal helaas. Dus nu is het enkel breien (SJAL) en borduren (diverse SAL's en de geboortelap) en m'n items voor de SprookjesSWAP niet te vergeten. Druk zat dus! Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ik ben weer overstag gegaan. Járen geleden (wel zo'n 18 jaar denk ik) heb ik een kralencursus gevolgd in Sluis en dat kralengebeuren is me altijd blijven trekken. Nu kreeg ik vorige week zo'n mapje met hobby en verzamel 'aanbiedingen' van Lecturama, en laat daar nu een nieuwe cursus bij zitten:
En ik heb in het verleden ook van hen Creatief borduren en Creatieve hobby (oid) van hen gekocht en dat was leuk. Iedere zoveel tijd een pakket met leuke dingen binnen krijgen, net een cadeautje (dat je dan wel zelf betalen moet). Dus, ik heb me er maar voor opgegeven. Ik hoop dat ik snel het eerste pakketje binnenkrijg, want ik heb nu weer de kralenkriebels. To be continued dus!

4 opmerkingen:

Crea Annemieke zei

Hoi Miriam,

Nou heel veel plezier hoor met je kralen.Het ziet er leuk uit.Weer eens wat anders.En er kan bij jou altijd nog wel wat bij.

Fijne dag met de hartelijke groetjes van Annemieke

Natascha zei

Is dit een of ander tijdschrift of zo !!!
Groetjes Natascha

Babs zei

Veel plezier met je kralen hoor. :p

Ik heb voorlopig genoeg aan borduren, met m'n nieuwe baan kom ik er amper aan toe.

Liefs, Babs

lut zei

Veel plezier met je kralen. Jammer hé dat we maar 24 uur per dag hebben :-)