dinsdag 18 augustus 2009

SprookjesSWAP van start gegaan.

M'n SWAPmaatje heeft gekozen voor de draak (gebaseerd op het verhaal/de film Braveheart) Ik heb me dus ondergedompeld in de drakenwereld op internet en ik ben bovengekomen met een paar hele leuke ideetjes! Voor het eerste zelfmaakitem had ik alles in huis (UWYH!), op 1 kleur rood na. Er gaan nl. 7 kleuren rood in, die ook nog onderling gemengd worden. Rood is de hoofdkleur van dat eerste werk dus.
Voor de andere ideetjes moet ik nog even shoppen (en dat vind ik niet erg, shop ik meteen mee voor zoonlief want die gaat ook een draak van me krijgen) Helaas kan ik er meer niet over zeggen, dan is de verrassing er voor m'n SWAPmaatje vanaf hè. De komende tijd is het dus draak voor en draak na!

2 opmerkingen:

Ingrid. zei

Bij atelier Woutertje is volgens mij een patroon van een draak van vilt te koop... Succes met dit draken gebeuren ;-)
Fijne avond , groetjes van Ingrid.

Wendy zei

auw, ik ben zeer benieuwd !