vrijdag 16 januari 2009

Post!

Gistermiddag laat kom ik thuis en vind een berg post in de gang. En ín die post zat de nieuwe Ottobre en m'n bestelde borduurschaartjes. Fijn! De nieuwe Ottobre heb ik even vluchtig doorgebladerd, komend weekend ga ik er eens lekker voor zitten. En dan m'n schaartjes: lekker kekke kleurtjes: paars, turquoise en een groen/blauwe. Als je, net als ik, meerdere borduurwerken onder handen hebt is het makkelijk om meerdere schaartjes te hebben. Je hoeft dan niet iedere keer te zoeken bij welk werk het ding zit.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Miriam,
Via Lut op jouw site terecht gekomen, en gelachen om je pindakaaslogje. Even een vraagje: waar heb je borduurschaartjes besteld, zijn het goede, stevig en loei-scherp/ die wil ik namelijk ook. En niet onbelangrijk: zijn ze duur?
groet van Balsemien

Miriam zei

Tsja, ik vind het goede, scherpe en stevig genoege schaartjes voor hetgeen ik ze gebruik: borduren en afentoe een hoekje inknippen voor een naaikarweitje. Ze zijn beslist niet al te duur en ik kocht ze bij Bobbins (internetshop)

Groetjes,
Miriam