zondag 18 januari 2009

Supersimpel, lekker en zó klaar!

Vanmiddag heb ik zelf pindakaas gemaakt. Een zakje ongezouten pinda's in een hoge mengkom, staafmixer erop...................tadaaaaaaaaaaaaaaaa home-made peanutbutter! Ik heb er een druppeltje olie bijgedaan omdat het anders een beetje droge pasta was maar als je wat vettere pinda's treft zal dat niet nodig zijn. Ook heb ik er geen zout of suiker aan toegevoegd, het is voor zoonlief en mijzelf. Voor manlief wil ik een 'kaasje' draaien met wat gembersiroop en gemberpoeder erdoor, hij is gék op gember. Een foto heb ik er niet van, pindakaas is niet zó heel erg fotogeniek. Maar dit plaatje vond ik op het wereldwijdeweb, ziet er goed uit hè !

1 opmerking:

MariecusBruyn zei

o, jummie, dat is een goed idee!
Lekker noten mixen... en smullen achteraf :)