dinsdag 13 januari 2009

Restjes SWAP

Ik heb me weer ingeschreven voor een SWAP. Deze keer een restjes SWAP. Het gaat er deze keer om dat je van SWAPmaat 1 een rest/overblijfsel ontvangt (kan zijn: lap stof, wol, hobbypakket net wat zij liggen heeft en niet meer gebruikt of niet aan toe komt) Van deze ontvangst maak je wat leuks en dat stuur je door naar SWAPmaat 2. Ik heb vanalles en nogwat liggen dat ik opsturen kan en ik ben reuzebenieuwd naar hetgeen ik ontvangen ga (aan materiaal én aan uiteindelijk resultaat) Voor de rest ben ik druk aan het borduren, nog geen deel af, dus nog niets om te laten zien. Ik denk (hoop) dat ik eind deze week deel 5 af heb van m'n kabouterfeestje en m'n 6e blok van de afghan komt ook goed schot in. Hopelijk binnenkort weer foto's van deze SAL's.

2 opmerkingen:

Janke zei

Mirian de foto die je heb staan heb je die ook gemaakt groetjes janke

Miriam zei

Welke foto bedoel je? Die van de vrouw met het kindje bij m'n naam? Die ga ik in maart starten als SAL bij de club **SAL borduren met Jacqueline**.

Groetjes,
Miriam