woensdag 17 december 2008

Kunst!

Kijk nou eens, m'n kerstmanneke hangt in het museum!!!

9 opmerkingen:

Myrthestiek zei

LOL!!!

Mooie lay-out heb je trouwens.

Groetjes Tessa

Miriam zei

Ja, geinig hè. Er is een website waar je leuke dingen doen kan met je eigen foto's: http://www.dumpr.net/

Die lay-out vond ik op http://www.thecutestblogontheblock.com/, ze hebben daar nog meer leuke gadgets.

Groetjes!

Myrthestiek zei

Daar komt mijn nieuwste lay-out ook vandaan :D.

Groetjes Tessa

Miriam zei

Dat had ik niet gezien, toevallig wel!! Ze hebben best leuke dingen vind ik.

Groetjes!

MariecusBruyn zei

Gelukkig kan die sneeuwman niet smelten:p

Miriam zei

Dat zo een zooitje worden in dat museum! ;)

MorganMagic zei

superleuk gedaan!

MorganMagic zei

heel erg mooie blog trouwens...

wat is HAL en SAL?

Miriam zei

Hee Morgan, jij hebt me snel gevonden! Was je net online toen ik m'n reactie op je weblog achterliet? Ik heb even een apart berichtje gemaakt over de SALs en de HAL. Als je mee wilt doen, kun je je aanmelden bij desbetreffende dames.

Groetjes,
Miriam