donderdag 18 december 2008

Leuke post!

Ik was net bezig de nieuwe polistoestanden van de zorgverzekering door te lezen toen ik uit m'n oorhoeken een zachte, bescheiden plof hoorde. Aah, het is rond 14.00 uur: de post. In de verwachting een paar kerstkaarten op de mat aan te treffen loop ik de gang in. Hee, een bruine enveloppe.............uit Groningen! JA, m'n eerste quiltpakketje is binnen! Het ziet er geweldig leuk uit (en ik zou het liefst meteen beginnen) Kijk zelf maar, ziet er goed uit hè! Dit pakketje heb ik bij Ria besteld (Grandma's Kitchen) een link naar haar vind je in de rechterkolom (naar beneden scrollen).
Leuk detail: een zakje thee dat er als presentje bijzit (thee <-> koffie) Komende week is manlief thuis, dan hoop ik een beginnetje hieraan te kunnen maken. (maar ik had al 1001 plannetjes voor die week, zucht, keuzes maken dus!)

Geen opmerkingen: