maandag 15 december 2008

Kerstcrea gemaakt!

Even de boel de boel gelaten om lekker te kunnen knutselen. En dit is dan het resultaat: een sneeuwpopbel. Het is vrij simpel te maken maar als er een kleine van anderhalf rondrent en de telefoon gaat zo ongeveer om de 10 minuten dan doe je er een volle middag over. Dit is m'n clubcrea met als thema Kerst geworden, voor de engeltjes heb ik (veel) meer tijd nodig, die krijg ik waarschijnlijk niet op tijd af. Ik ga hem ook op de Yahoo groep zetten voor het winterthema. Bij beiden ben ik dan eens ruim op tijd!! Het pakket kwam uit m'n voorraad, maar zat er nog niet lang in. Zie vorig berichtje, daar staat ie links op de foto!

2 opmerkingen:

Myrthestiek zei

Geweldig wat een lieverd.

Ik zal de foto maar niet aan de meiden laten zien hier ;o).

Groetjes Tessa

MariecusBruyn zei

Die ziet er prachtig. En zo te lezen is jouw zoontje bijna even oud als mijn jongste, anderhalf. Dan schiet het niet zo goed op, he :)
Dank je wel voor je heerlijke reactie op mijn blog. Door de weinige reacties weet ik niet of "mijn lezers" dit verhaal appreciƫren, maar net als degenen die dat wel doen, wacht ik in spanning af hoe het gaat aflopen, want ik schrijf het dag per dag.
Ik weet alleszins wel dat zo'n sneeuwman met een belletje er niet in zou misstaan :)