dinsdag 20 januari 2015

IronCraft #1

Ook dit jaar doe ik weer mee met IronCraft. Het onderwerp van de eerste uitdaging is: bloemen, fruit of huishoudelijke apparatuur. Dat laatste vond ik een te grote uitdaging....ik ben voor de bloemen gegaan. Omdat ik ook nog wat voorbeelden wilde maken voor m'n nieuwe vrijwilligerswerk (bij het AZC in Gilze gaan we voor de bewoners een handwerk- en knutselgroep opzetten. Een naai atelier is er al), heb ik dat gecombineerd. En aangezien er een heeeeeeeeeeel klein budget is, gaan we budgetvriendelijk werken dus: past helemaal in mijn straatje dus!

Ik heb een jampotje goed uitgewassen en een restje garen uit m'n garenbak gepakt. Haakhaakhaakerdehaak en het potje was omhaakt. Nog even 3 bloemen (!) gehaakt en erop vast gezet: klaar! Een leuk potje om haaknaalden of balpennen of potloden of een (electrisch) kaarsje in te zetten.


3 opmerkingen:

kat zei

Gelukkig Nieuwjaar! Your little crocheted jar is very sweet. Hope will see lots of project from your new job.

http://feltingyoursoul.blogspot.com zei

inventief en ze hebben daar een goede aan je!

liefs

Pauline zei

Wat een enige potjes!