zaterdag 24 januari 2015

Heel snelle maaksels

Omdat ik wat spulletjes mee wil nemen naar de Open Dag in het asielzoekerscentrum (voor ons op te zetten handwerk/knutsel groepje) en omdat de materialen ook niet te duur moeten zijn ben ik even de A.ction ingelopen..........ja, dat had ik beter niet kunnen doen natuurlijk: ik zag weer teveel leuke materialen om mee te knutselen en te doen. Ik zag bijvoorbeeld van dat grappige garen, een soort van netje om sjaaltjes en ander 'roeseldingen' mee te maken. Ik heb er ooit sjaaltjes mee gebreid:


dit idee dus (en dan niet van het merk Katia). Een pot vol leuke houten kralen die wonderbaarlijk goed bij dat netgaren paste vond ik een rij verder.......en dan heb je, thuisgekomen, binnen een paar tellen dit:



 
 
Nog bij het binnen fotograferen nog bij het buiten fotograferen kwamen de kleuren tot hun recht, geloof me: in het echt zijn de kleuren veeeeeeeeeel mooier. Ik heb 3 verschillende kleuren van dit garen en dus nog een pot vol kralen.......nog meer van dit soort kettingen zal ikzelf er niet van maken maar het zal vast een keer benut worden voor een andere leuke creatie!

Geen opmerkingen: