woensdag 5 februari 2014

De PinterestSWAP....

Eindelijk....de PinterestSWAP is afgerond. Afgelopen week kon ik hem eindelijk verzenden en vandaag kreeg ik bericht dat ie ontvangen is. Het was een SWAP met haken en ogen en heel veel vertraging, v.r.e.s.e.l.i.j.k. Maar uiteindelijk heb ik aan de 'opdracht' (maar 2 items van je SWAP maatje haar pinterestboard) voldaan.

En dit is het geworden:



 
 
Het ponchootje was een vertaling van hetgeen ik op Marijke's pinterestboard vond: de gepinde versie was er eentje waar geen patroon van was. Het ronde ritsmapje had ik stiekum al eerder laten zien............bij IronCraft#2. 

2 opmerkingen:

Pauline zei

Wat een super geslaagde swap! Je hebt prachtige werkstukken gemaakt, je swap maatje heeft wellicht even moeten wachten, maar dat is de moeite wel waard geweest!

Marijke zei

Dat was het inderdaad! :-).. ik sta nog steeds naar die poncho te gapen... :-)