zaterdag 8 februari 2014

ATC gemaakt.

Dit jaar wilde ik 2 nieuwe dingen gaan doen: quilten en ATC's maken. Ik ben met het ATC's maken begonnen. Qua materiaal had ik al veel, ik schafte mij een starterspakket aan en ik kon aan de slag..........Omdat alleen maar alleen is ben ik lid geworden van ATCkaartenClub bij Clubs.nl. Een gezellig club die heel veel organiseert qua uitdagingen, SWAPS, ruilen op ATC gebied.

Om voorzichtig te beginnen heb ik mij voorlopig alleen nog maar opgegeven voor het maandplaatje. Iedere maand wordt er een plaatje geplaatst dat je verwerken moet in een ATC, jouw ATC stuur je op naar een andere deelneemster (en jij krijgt dan weer een ATC van een ander toegestuurd).
Dit is het plaatje van de maand februari:


En zo ziet mijn ATC eruit:



Het kaartje ligt niet helemaal plat op tafel zie ik nu.....volgende keer moet ik daar dus even beter op letten. Ik heb het plaatje dus mooie hoekjes gegeven met een hoekenponsje en het op een blauwe ATC basiskaart geplakt. In de hoekjes heb ik een glinstersteentje geplakt, een rood lintje langs de rechterkant gedaan en een stoffen vlindertje. De witte delen van de muzieknootjes heb ik met glitterlijm een accentje gegeven, evenals de witte stipjes op het vlindertje.

De ATC die ik ontvangen heb:

1 opmerking:

Pauline zei

Veel plezier met je nieuwe hobby en je nieuw gevonden vriendinnen om naar hartenlust mee te ruilen!