donderdag 3 december 2009

Nieuwe handwerktechniek.

Uit nood geboren, want zoonlief kan niet van draden, naalden, scharen en wat je allemaal nodig hebt bij het handwerken, afblijven. Luchthandwerken!! Denk aan luchtgitaarspelen of luchtdrummen maar dan met handwerken (of je nu breien, haken, naaien, spinnen of wat dan ook wilt doen) Ideaal voor mensen met kleine kindjes en/of lastige huisdieren, ook is het altijd en overal te doen want je hoeft niets mee te nemen (dus kun je ook niets vergeten) en je materiaal is helemaal gratis. Goed hè, ik ben al bezig met nieuwe kleren voor de keizer ;)

5 opmerkingen:

small dreamfactory zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
atelierlemlem zei

Leuk! Ik heb een zoontje van vier die dit ook doet. Je geeft hem een paar breinaaldjes (van die kleine bamboedingen) en zet dan tien steken op en de pret kan beginnen... Luchtbreien! Hij houdt het nog lang vol ook.. en ik maar hopen dat hij ook nog eens écht wil gaan breien...
Je wokkel sjaal ziet er superleuk uit hoor!!

Wendy zei

Leuk idee. Mijn zoon van 9 jaar doet ook handwerk en vooral kruisjessteek. Ben wel blij dat hij dit doet, ook al is het een jongen. Ik had altijd dochters gewild om met hen samen te handwerken, en nu heb ik een zoon en ben daar superblij mee.

Ingrid. zei

Leuk ;-)
Groetjes van Ingrid.

MariecusBruyn zei

Die techniek ken ik ook :p
Bij mij is er dan soms wel een echte sok op de pennen, en de bol wol (zo'n platte sokkenwolbol die ik van binnenuit begin) op mij hoofd...