donderdag 5 november 2009

Hier ben ik weer eventjes.

Nog niets te laten zien helaas. Máár als ik m'n goede voornemens voor 2010 ga volhouden zal dat komend jaar anders worden. Ik wil nl. eens wat meer kleine projectjes gaan doen (voornemen 1). Nu heb ik (bijna alleen maar) grote projecten en heb ik dus weinig affo's om mee te pronken. Gelukkig heb ik een flinke voorraad handwerkspullen waarmee ik uitstekend kleine projecten kan maken en ondertussen m'n voorraad eens wat wegwerk (ipv steeds nieuwe leuke dingen aan te schaffen) Voornemen 2 : UWYH staat hierbij genoteerd. En dan wil ik beide voornemens combineren door eens te beginnen kinderkleding te naaien. Straks is zoonlief zo oud dat ie het niet meer wilt en blijf ik met al die meterlapjes zitten. (voornemen 3: kleding zoonlief naaien). Dan wil ik ook nog eens mn WIP's (bijna UFO's) eens gaan afmaken (voornemen 4). Hoe ik dat allemaal klaar ga spelen? Dat is voornemen 5: minder SWAP's, SAL's ed. opstarten. Afmaken waar ik aan begonnen ben (logisch) en enkel bij echt heel heel leuke dingen nog inschrijven, dan kom ik ook eens aan mijn eigen wilikooknogdoen dingen toe. En dat zijn er niet weinig, er staat een lijst van wilikooknogdoen dingen aan de rechterkant (beetje naar beneden scrollen) Ik ben benieuwd of het me lukken gaat in 2010, vooral dat UWYH................misschien nog even 2 maanden flink inkopen doen :)

6 opmerkingen:

Marlies zei

Hoi Miriam,
Wat een goed voornemen zeg! Of meerdere voornemens eigenlijk. Ik ben benieuwd wat ervan gaat komen (niet dat ik geen vertrouwen in je heb hoor, maar als je op mij lijkt dan lukt het dus niet). Ik heb mezelf redelijk vaak zulke dingen voorgenomen en het is me helaas nog niet gelukt. Heel veel succes ermee, ik zal je blog in de gaten houden! (deed ik al, eigenlijk)
Liefs, Marlies

Natascha zei

Succes ;)
Groetjes Natascha

Ingrid. zei

Goede voornemens zijn natuurlijk altijd prima ;-)
Fijn weekeinde , groetjes van Ingrid.

Myrthestiek zei

Goeie combi van voornemens heb je. En zo lekker vroeg :o).

Het afgelopen jaar is mijn UWYH aardig goed gegaan. Nu kijken of ik het vol kan houden totdat de voorraad ook echt (bijna) weg is :D.

atelierlemlem zei

Nou dat is een groot voornemen hoor...Misschien moet je er nog één bijnemen; minder leuke blogs en sites bekijken want er staan zóveel leuke projecten op die je kunt gaan maken...(da's dus mijn 'probleem'...)
Groetjes Mama lieveheersbeestje.

Crea Annemieke zei

Hoi Miriam,

Heel veel sterkte en plezier natuurlijk met al je vornemens.
In handwerk gaat zo heel erg veel tijd zitten en als je dan ook nog eens veel onderhanden hebt, lijkt het wel of er niets afkomt.....

Daaag en nog een fijne dag, Annemieke