woensdag 11 november 2009

AFFO!!! (de Odd Socks)

Eindelijk weer eens een affo en wel de Odd Socks. Ik vond het een ontzettende leuke serie om te borduren, op anderhalve avond had ik één zo'n sokje wel af. Ik wil van de lap een tas(je) maken om daarin m'n sokkenbreiwerk te doen. Ik brei dan nog wel geen sokken, maar dat staat wél hoog op m'n WIMlijst en ik heb alles ervoor in huis. In 2010 hoop ik toch echt m'n eerste paar sokken gebreid te hebben. Ik plaats even 2 foto's, 1 met en 1 zonder flits.

10 opmerkingen:

Melinda zei

Het is heel leuk geworden! En ga je een tas van maken? Heel apart idee! Ik ben benieuwd.;))

Anoniem zei

wat leuk geworden ik moet nog 3 socks ff een vraagje wat is de nieuwe site van grandma? vergeten op te slaan

Miriam zei

@Melinda: hou je adem maar niet in totdat de tas klaar is hoor, dat kan heeeeeeeeeeeeeeel lang duren nog (te druk met andere zaken)

@Liesbeth: http://ria-lanser.blogspot.com/ hier moet je zijn, maar het blog is soms uit de lucht lijkt het.

Groetjes
Miriam

Amarins zei

Een super leuke lap geworden. Veel plezier met het inelkaar zetten van de tas. Het resultaat zullen we hier vast nog tegenkomen in de toekomst.
Groetjes,
Amarins

Melinda zei

Nou ja, Miriam, dat "écht afhebben" duurt soms eeuwen bij mij ook, in wachten ben ik dus best goed!;D

GRANNY'S HOUSE zei

Ze zien er leuk uit bij elkaar, ben benieuwt naar het sokkentasje straks.

Groetjes
Ines

Mascha zei

Hij is heel leuk geworden. Een leuk idee om daar een tas van te maken. Groetjes Mascha

Ingrid. zei

Erg leuk , en nu...
Fijn weekeinde , groetjes van Ingrid.

Grietje zei

Wat goed! Leuk om ze zo allemaal te zien.

Groetjes,
Grietje

MagdaW zei

dus jij twijfelt ook altijd tussen mét en zonder flits.. waahhh :-)