woensdag 11 maart 2009

Een vrolijk tafereeltje

Op Grietjes blog (KLIK) vond ik een link naar het patroon van deze schattige gehaakte vlindertjes. Je kunt ze natuurlijk van wol of katoen haken, maar deze zijn van cadeaulint gehaakt (dat wat je langs een schaar haalt om te laten krullen) En aangezien ik van die grote klossen lint heb staan (langleve m'n Sligropasje) kon ik meteen aan de slag. In m'n achterhoofd had ik nl. nog de clubcrea zitten. Ik had me niet opgegeven omdat ik er eigenlijk geen tijd voor had. Maar deze leuke vlinders móést ik meteen maken, en zo had ik dus toch een clubcrea (thema: voorjaar/lente).

9 opmerkingen:

Anoniem zei

O , het zijn echt schattige vlindertjes !
Groetjes Ingrid.

Grietje zei

Leuke kleurtjes! En het past zeker bij het thema!
Heb je niet een metalen ring of een armband (en visdraad) over? Kun je er een mobiel van maken ;-)

Unknown zei

Miriam wat een leuke vlinders ,leuk materiaal ook ,die kan je buiten hangen !!
Groetjes Monique

Miriam zei

Ik wil ze misschien gaan gebruiken om een saaie boodschappentas op te leuken. Als broche vind ik ze ook erg leuk, maar nét iets te groot en een mobiel kan ik wel gebruiken voor zoonliefs kamer, maar daar heb ik een viltpakket voor liggen dat ik komende zomer maken wil.

Buiten gebruiken is ook een leuke optie, maar of m'n man dat leuk vind................ik betwijfel het eerlijk gezegd.

Groetjs,
Miriam

Anoniem zei

Die zien er echt lief uit!!! Heerlijk een lentegevoel!

Greetz Sanne

Anoniem zei

Leuk het vlindertje, heb het patroontje even meegenomen.

Bedankt !!

Marian'ne m

Anoniem zei

Joh, had mijn geluid een beetje hard aanstaan.
Sprong van mijn stoel van schrik en dat op de late avond :-))))

Maar gezellig zo'n getjilp !!!!

MM

MamaSter zei

Knap, knap.
Je doet me zin krijgen om er ook aan te beginnen ;).
Waar blijft het mooie lente weer?

Miriam zei

De vlinders zijn erg makkelijk en heel snel te maken hoor! Tsja de lente..................ik geloof dat ze voor komende week beter weer afgeven. Laten we hopen dat dat zo is en dat het dan zo blijft.

Groetjes,
Miriam