dinsdag 10 augustus 2021

Brei-tijd!

 M'n breiwerk heeft lange tijd stilgelegen. De laatste update was 12 mei....Ik had geen zin om met het saaie deel te beginnen: 4 repen van 6 steken breed. 2 Repen moeten 3m17 lang worden en 2 repen 4m95.

Momenteel is het vakantie en ik zit helemaal in de hobby-flow, dus ik heb het breiwerk tevoorschijn gehaald en ben aan het saaie stuk begonnen. Zondagavond 2 uurtjes zitten breien, de tv aan op Discovery (iets met stormjagers, man wilde dit zien en ik kon zo mooi meekijken). Dat is dan weer een voordeel van een saai stuk breien. Ik ben best opgeschoten, de eerste reep is al 1m10 lang, dus als ik daags een half uur brei zou ik met 59 dagen alle repen klaar moeten hebben. Ik ga weer met de hashtag HeerlijkHandwerkHalfUurtje werken: wekelijkse update op maandag. Dan heb ik een mooie stok achter de deur zo.

Dit is het eerste deel van de eerste reep:



Geen opmerkingen: