woensdag 26 mei 2021

Wasknijperzak haken

 Ik moet nodig een nieuwe wasknijperzak, de gaten vallen in de oude. Ik had al bedacht hoe ik hem wilde hebben, maar ik bleek geen stof genoeg te hebben (of geschikte stof) om te maken wat ik in m'n hoofd had. Wèl heb ik nog zakken vol garen zonder dat ik daarvoor een project in gedachte heb, dus ik heb sokkenwol gepakt (ooit gekocht om kindersokken voor zoon te breien, hij heeft nu maat 45...en hij wil geen zelfgebreide sokken ook) Dus nu heb ik een heerlijk simpel haakwerk, gewoon een langwerpige lap van vasten haken: daar kan ik lekker Netflix bij kijken (Songfestival ging ook goed trouwens)

Ik had 4 bollen van 50 gram...dacht ik....ik was 2 bollen kwijt toen ik ze nodig had! Wat bleek, ik was vergeten dat ik daar ooit al sokken van had gebreid. Dus de tweede helft van de knijperzak haak ik met een ander sokkengaren.






En zo je kunt zien: ik hoef het niet alleen te doen.

Geen opmerkingen: