donderdag 27 mei 2021

Verjaardagskaart gemaakt

 Het thema van deze maand was 'verjaardagskaart' en dat in de maand waarin m'n zus verjaard: komt dat goed uit! Omdat ik me wat meer wil verdiepen in het maken van funfold kaarten heb ik natuurlijk voor deze gelegenheid een bijzondere uitgezocht: de Teepee-card. Het zit er ingewikkeld uit, maar het is uitermate simpel. Bijna alle materialen komen van Stampin Up trouwens, in de geweldige kleur Melon Mambo. Het designpapier was het 'gewone' in de Bright-serie (wat langer geleden, nu is het natuurlijk weer anders), de stempelset is Approaching Perfection. Een Sale-A-Bration set die ik gratis kreeg begin dit jaar omdat ik voor 60 euro besteld had. Het rondje en de rechthoek komen uit de Stitched Dies serie. Ik heb trouwens Happy Birthday ge-embossed met zilverglitter (niet van SU) en de kaarsjes met Wink of Stella overgetrokken. Ik hou wel van glim, glitter en glans. En dit is het eindresultaat:





Geen opmerkingen: