woensdag 27 januari 2021

Wedstrijdkaartje SAB

 Ik deed mee aan een wedstrijd! Iets maken met Stampin' Up spullen uit de Sale-a-Bration collectie (een jaarlijks terugkerend cadeautjes evenement). Nu heb ik diverse sets uit de SAB serie, maar de keuze was snel gemaakt: What I Love. Eén van m'n eerste SAB sets (zo niet de eerste) en nog steeds zo'n leuke bloemenset. De tekst voor de binnenkant van de kaart komt uit een anders SAB set: Sky is the Limit. De rest is wel Stampin'Up maar geen SAB, maar dat mag.

Ook heb ik mezelf voor dit jaar een uitdaging gegeven: eens wat andere kaarten maken dan de normale dubbelzijdige kaarten. Iets meer 'techniek' erin .... dus voor deze wedstrijd ben ik eens gaan kijken wat ik leuk vind en ik kwam uit op de Explosion Card. Aan de buitenkant is niets bijzonders te zien, een gewone versierde voorkant en een effen achterkant, maar als ie open gaat....