zaterdag 23 januari 2021

Mixed Media Morsels - Book of Colors January

 Dit jaar doe ik mee met Cat Hand's Mixed Media Morsels, Book of Colors. Ieder maand maken we 'een bladzijde' in een bepaalde kleur die we halverwege de maand doorkrijgen. Voor de maand januari is gekozen voor rood. 

Ik heb een ondergrond gemaakt van stukjes papier met daarop zoveel mogelijk textuur. Ik heb een design papier gebruikt, 2 velletjes origami papier en voor de rest allemaal papier uit tijdschriften en folders. En omdat ik structuur wilde en niet 'plat' effen rood, heb ik me uitgeleefd op de catalogi van kledingbedrijven.

De plaatjes zijn uitgeknipt uit tijdschriften, folders, verpakkingen en wat stickers en postzegels. Nog wat gestempeld (al ben ik daar niet geheel tevreden over, maar hé: alle begin is moeilijk en perfect is goed, maar goed is beter) Om de plaatjes iets meer eruit te laten springen heb ik om sommige een witte lijn getrokken omdat die er al bij de andere omheen zat. Op een lichtere ondergrond had ik waarschijnlijk voor een zwarte of donkergrijze omlijning gekozen.

En zo ziet mijn januari MMM eruit:



1 opmerking:

marion zei

heel mooi en een prima start