dinsdag 24 mei 2016

IronCraft #10

Het onderwerp van de 10e IronCraft uitdaging is zomer. Daar kon ik wel wat mee! Zomer heeft voor mij te maken met zon natuurlijk maar vooral ook met vlinders. Ok, vlinders dus. Pinterest gaf me 1001 vlinderideetjes maar niet 1 ervan trok me echt. Totdat ik me bedacht dat ik natuurlijk een vlinderATC kon maken:


Ik heb een blauw papier op ATC formaat door de BigShot gedaan met een Designable van Mariannedesign. Designables snijden en embossen in 1 beweging. Onder de gesneden/emboste ATC heb ik een heel lichtblauwe ATC geplakt (dus daar waar gesneden is door de Designable zie je nu lichtblauwe vlindertjes). Daarna heb ik een Lea'bilitie van Leane Creatief genomen en de Bigshot wat vlindertjes laten snijden en die erop geplakt. Nog even met een letterstempel het woordje 'summer' gestempeld en erbij geplakt. Ik zou zeggen: laat de zomer maar beginnen!

2 opmerkingen:

kat zei

That looks so nice! I hope you are having summer weather in the Netherlands to go with it!

bysaramsades zei

waw, prachtig