dinsdag 17 mei 2016

Creatief met Kurk

Vandaag, op het dinsdagochtendcreaclubje, zijn we aan de slag gegaan met kurken. Ik heb 3 kurken tot sleutelhanger geupcycled: 2 kurken heb ik beschilderd, die zijn nog niet droog die liggen nog in onze kast: volgende week ga ik daarmee verder. 1 Kurk heb ik vrij simpel gehouden:



Schroefoogje aan boven- en onderkant ingedraaid, aan de bovenkant een sleutelring eraan en aan de onderkant gele en rode kralen aan rode en gele scoubidoudraden. Dit is geen sleutelhanger voor dagelijks gebruik, de sleutels van een vriendin hangen eraan, voor als ik voor poes/post/planten zorg in de vakantie (of als zij zich zonder sleutel buitengesloten zou hebben). Het oranje sleutelbordje heeft zoonlief gemaakt toen hij in groep 1 zat (hij zit nu in groep 5).

Geen opmerkingen: