woensdag 5 november 2014

Geefmaand November #5

Vandaag heb ik zoonlief een grote verrassing gegeven: een pannenkoek gaan eten bij de Pannekoekenbakker (klik). Met hem daar afgesproken dat we in de komende 2 jaar alle filialen van de Pannekoekenbakker gaan aandoen..................

Daarna nog een nieuwe schooltas en een nieuwe beker voor school voor hem gekocht. Beiden waren aan vervanging toe en hij wilde zó graag een Mario-tas.......en die heeft ie gekregen.


Helemaal blij dus!

Ik heb mij ingeschreven bij Peerby (klik). En even later ook bij Konnektid (klik). Hopelijk kan ik snel iemand ter wille zijn via 1 van deze sites. En vanmorgen ben ik wezen winkelen: leuke prijsjes gekocht voor de verloting bij de vrouwenvereniging hier op het dorp.

Ook heb ik mij niet laten gaan tegen een gehaaste automobilist die het nodig vond mijn zoon bijna aan te rijden op het zebrapad. Maar ik heb hem een stralende lach gegeven (maar als ie in m'n ogen gekeken had, had die wel geweten hoe ik er echt over dacht). Geven met pijn in m'n kaken was dat dus.

Geen opmerkingen: