dinsdag 4 november 2014

Geefmaand November #4

Vanmorgen heb ik wat speelgoed afgegeven in een wijkcentrum in Tilburg. Dit (nieuwe of vrijwel nieuwe (onbeschadigd)) speelgoed wordt verdeeld onder de arme gezinnen waarin de kinderen anders geen Sinterklaascadeautje zouden krijgen. Mooi initiatief dat ik graag steun. Vanavond nog eens vragen bij de scouting of we weer meedoen met de schoenendoosactie, zo niet dan ga ik speciaal nog wat extra speelgoed kopen voor de 'Sinterklaasactie' in Tilburg.



Op weg naar en van Tilburg wilde ik m'n medeweggebruikers een plezier doen door af en toe eens iemand voorrang te verlenen die er eigenlijk geen recht op zou hebben. Dat is grandioos mislukt! Blijkbaar door m'n intensieve oplettendheid zo'n medeweggebruiker blij te kunnen maken seinde ik m'n voorganger in (via telepathie) die dan dus voorrang verleende. En niet 1 keer, nee tot 5 keer aan toe! Ongelofelijk!

En ik heb eens zelf gebeld om informatie aan te vragen voor een nieuwe activiteit die ik samen met een vriendin wil gaan doen. Ik haat bellen (echt, ik haat het) dus ik liet dat altijd over aan haar (zij is sowieso al een type die al gebeld heeft voordat ik ook maar iets kan doen). Ik heb mijn telefoonnummer achtergelaten zodat men mij terug kan bellen te zijner tijd. Voor mij een echte geef-actie, voor een ander misschien een noujazegisdatalles gebeuren......

En ik heb bij de supermarkt hier op het dorp alvast wat gekocht om later uit te kunnen delen.......daar hoor je nog van dus.

2 opmerkingen:

Tartelette Maison zei

Heel leuke manier van geven!

Tartelette Maison zei

Heel leuke manier van geven!