zondag 2 november 2014

Geefmaand November #2

Vandaag is het zondag, onze gezinsdag. Dus vandaag wordt er gegeven binnen ons gezinnetje. Wat gaf ik vandaag manlief? Nou, ik zette koffie voor hem en ik streek hem 2 broeken, 2 shirts en 3 overhemden. Allemaal extra, iets dat ik niet gedaan zou hebben vandaag. Wat gaf ik zoonlief? Hij mocht van mij strijken........zakdoeken en theedoeken.......iets dat hij al heel lang wilde doen maar ik de tijd niet voor nam hem hiermee blij te maken. Stralend stond ie achter de strijkplank en de zolder leek op den duur een stoomcabine (de extrastoomstootknop werd niet geschuwd zeg maar). En mijzelf gaf ik ook nog iets: de tijd om m'n teennagels te lakken (vind ik mooi voor m'n bellydance lessen). En ik ben van plan vandaag nog een tijdje te handwerken.

Geen opmerkingen: