woensdag 29 oktober 2014

Kleurrijke ATC's

Ik heb meegedaan aan een ATC SWAP, het onderwerp was Kleurrijk en je moest minimaal 4 kleuren gebruiken. Deze heb ik opgestuurd:



Ik heb een kleurplaat ingekleurd en 'blind' de rechthoeken geknipt (op de achterzijde zodat het voor mij ook een verrassing was hoe het eruit kwam te zien). De kleurplaatplaatjes heb ik op stevig gekleurd karton geplakt en op ieder kaartje zit nog een plakdiamantje. Ik vond ze zelf wel aardig gelukt, maar als je ziet hoe mooi andere ATC's kunnen maken dan heb ik nog wat te leren (maar dat geeft niet, dat is alleen maar leuk)

1 opmerking:

Groeten uit Gauchin zei

Hallo Miriam,
Vrolijk en kleurrijk inderdaad! Ik heb het fenomeen ATC zo'n 2 jaar geleden ontdekt. Ik borduur kleine motiefjes en fröbel daar dan een geheel van. Op internet worden er diverse uitwisselingen georganiseerd. Mijn kaartjes verlaten mij dus altijd. Ik zie dat jij ook borduurt. Al eens aan geborduurde ATC's gedacht?
Groeten uit Gauchin, Liesbeth (die op jouw blog kwam via die van Tineke)