donderdag 30 oktober 2014

D'ruitdaging 2014 Week 1

Dit jaar doe ik ook weer mee met D'ruitdaging. De eerste dag ging het over verpakkingen. Je weet wat: dozen die ergens liggen die je niet wilt wegdoen want stel dat ...... Nu doe ik zulke dingen vrij makkelijk weg maar ik wist dat in de schoenenbende onderin de kledingkast wel eens wat schoendozen zouden kunnen liggen. En jawel hoor: 2 schoendozen konden naar het oud papier. Meteen even de kast uitgezogen en de schoenen weer netjes zij en zij in de kast terug gezet. Goed begin van D'ruitdaging 2014 als je het mij vraagt.

De tweede dag is het juwelenkistje aan de beurt........alles uitzoeken en wat je niet meer draagt: d'eruit. Nu heb ik een hele partij kettingen: allemaal zelfgemaakt. En degene die ik niet meer draag verbouw ik naar iets dat ik weer wel ga dragen. Dus hier scoor ik 0 punten. Maar 'gelukkig' gebeurde er dit:



Denk er even een benauwd kinderstemmetje bij: MAMA...HELP...

Dat wordt dus mijn opruimklusje van dag 2. Score: 7. Ik had nl 5 dingen die naar de kringloop mochten (zoonlief was daar echt te oud voor geworden om er nog iets mee te doen) en een hele stapel WIP's wilde hij niet meer afmaken en konden in het oud papier (teken-, knip- en plakwerkjes).



Totaalscore na 2 dagen: 9 punten.

Dag 3 liet heel lang op zich wachten......................we zijn nu al bijna 4 weken verder maar ik ga toch gewoon op m'n eigen tempo door met D'ruitdaging. To be continued dus!

Geen opmerkingen: