zondag 27 oktober 2013

D'ruitdaging dag 26: Hobbyspullen

Klik hier voor meer informatie over d'ruitdaging

Oeioeioei, deze uitdaging heb ik gevreesd...............ik heb een hobbykamer vol hobbyspullen. Helaas geen kasten etc. genoeg om alles netjes in op te bergen dus het is echt een puinzooi. Ik heb bij toeval foto's hiervan, een paar maanden oud ondertussen: de puinhoop is echt nog groter dan dat je nu gaat zien.






Er zit heel weinig bij dat weg mag. Alle hobbyspullen worden gebruikt (ook door zoonlief, eigenlijk ook steeds meer door zoonlief), het is alleen een onoverzichtelijke troep geworden. Deze opdracht ga ik als volgt doen: ik probeer iedere dag minimaal 15 minuten op te ruimen in deze kamer. Mocht er iets weg gedaan worden dan meld ik dat wel. Ik hoop dit jaar foto's te kunnen laten zien van een opgeruimde hobbykamer!

1 opmerking:

Karin zei

Strak plan Miriam! Succes met deze, echt grote, uitdaging!