zondag 27 oktober 2013

D'ruitdaging dag 25

Klik hier voor meer informatie over d'ruitdaging.

De d'ruitdaging van de 25e was het uitzoeken van de keukenspullen die we nog niet bekeken hadden (we hadden serviesgoed (glas en aardewerk), keukentextiel en bestek al onder handen genomen).  Tot m'n verbazing kwam ik nog 8 steak knives tegen die we nooit gebruiken: ik wist niet eens dat we ze hadden! 2 Cakeblikken, een servethouder, Römertopf met kookboek, 2 diepe saladebakken van rvs (net hondenvoerbakken), glazen fruitschaal, een rieten broodmandje, een kunststof afsluitbaar bakje, een afgepakt (en in de keuken verstopt) speelgoedje, een doosje uitdeelspeelgoedjes en 2 grote diepe borden/ondiepe schalen van ons servies. Waar ik niet dacht een puntje te kunnen scoren, behaalde ik toch 18 punten (1 punt voor 2 messen, de rest allemaal 1 punt). Ook heb ik vannacht een boek uitgelezen, dat boek gaat ook naar de kringloop

Totaalscore na 25 dagen: 333 punten.

Wel ga ik binnenkort op zoek naar ovenschalen die in elkaar passen. Nu hebben we een 'allegaartje' van vormen (langwerpig, ovaal, vierkant, rond) en dat is niet handig op te bergen.



Geen opmerkingen: