woensdag 31 juli 2013

De HAL is klaar!!!

Op de schaarse momenten van afgelopen dagen dat het niet zo heel warm was heb ik de HAL afgemaakt. De laatste blokken tot rijen gemaakt, de rijen aan elkaar gezet en de rand rondom gehaakt. En dan is ie nu helemaal klaar! Het eerste blokje liet ik zien op 1 december 2011, dit mag echt een langlopend project genoemd worden dus. Ik denk dat ik wat meer kleine projecten ga doen (en die mega borduurwerken af ga maken.....) zodat ik eens wat vaker iets kan laten zien op het blog: het is me te stil hier.

Het was niet makkelijk om de HAL op de foto te krijgen: dit is de beste foto (en dan zie je eigenlijk de bovenste rij blokken niet):


Als je goed kijkt zie je wel m'n zoon...........die wilde graag op de foto :)  .

4 opmerkingen:

Tineke Machiela zei

hij is prachtig geworden zeg...

Pauline zei

Daaag, zoon van Miriam! Ik zie je door de gaatjes gluren.
Miriam, gefeliciteerd met dit geweldig mooie project!

Corina zei

Hij is wel geweldig mooi geworden zeg!

Peppy zei

Wow! Weet je al waar/hoe je 'm gaat gebruiken?