zondag 12 mei 2013

Pay It Forward / Geef Uit Liefde

Zo, ik kan laten zien wat ik voor de tweede deelneemster gemaakt heb. Ik weet van haar dat ze gek is van het boerenbont servies/motief, dus ik zocht het in die kleuren. Op een ander forum, waar we beiden komen, zag ik dat ze nog wel een lange ketting gebruiken kon: 1 + 1 = 2. Lange kettingen in boerenbontkleuren dus!


 
 
Het kralen rijgen staat momenteel hier weer volop in de belangstelling, ik ben momenteel bezig om van een handvol kinder kettingen/armbanden iets voor  mijzelf te rijgen. Ik hoop het deze week af te krijgen.

3 opmerkingen:

bycobi zei

Zaterdag had ik ze om en de jongste komt naar me toe.... mama je ziet er prachtig uit!! Mooi compliment toch?? Ik ben er erg blij mee!!

Pauline zei

Wat een prachtige ketting en wat een leuk idee om de kleuren en interesse zo te combineren! Heel origineel en als ik de opmerking hierboven lees, heb je in de roos geschoten.

Creadiva zei

Hallo ! We hebben dezelfde hobby namelijk sieraden maken
Kom je ook eens kijken naar de creaties van mij en mijn dochter ...

www.creadiva.be

Groetjes
diane