zondag 19 mei 2013

Fijne Pinksteren!

Het is Pinksteren en het is ook nog eens heerlijk weer!



Gisterenavond heb ik m'n tijd nuttig besteed aan het afmaken van een ketting. Ik was er al even mee bezig en het bakje met kralen stond midden op tafel: vragen om problemen met katten en kind in huis natuurlijk. Vandaar dat dit project even met prioriteit 1 afgehandeld diende te worden.

Ik had een poosje geleden voor 'geen geld' wat kinderkettingen gekocht en die kapot geknipt, met deze kralen heb ik mij een lange ketting geregen: alle kralen op 1 draad (zodat ie heerlijk in de knoop gaat als ik hem niet goed opberg na het dragen). Ik draag vaak lila/roze/paars tinten dus deze ketting zal ik regelmatig dragen. En aangezien ik qua sieraden wel iets weg heb van een ekster komen die glinstertjes ook helemaal van pas.


1 opmerking:

Corina zei

superleuk Miriam!