zaterdag 12 januari 2013

Uurtje per dag, week 18

Maandag half uurtje extra huishouden: achter de slaapkamerdeur stond (!) een wasmand (zo'n grote langwerpige) vol met rommeltjes die ooit uit de slaapkamer van zoonlief verbannen zijn (door hemzelf). Een collectie knuffels, carnavalskleding en babydingen, het ene heel het andere stuk. Ik heb het kapotte weggegooid, knuffels voor een goed doel apart gezet en de kleding uitgewassen en dat gaat mee naar school voor in de verkleedkist daar. Klaar!

Maandag half uurtje handwerken: ik zou aan het HALblokje gaan haken voor komende donderdag.............maar manlief kocht een WII dus daar hebben we mee zitten prutsen (installeren en dergelijke)

Dinsdag half uurtje extra huishouden: vandaag weer een stapeltje spullen uitgezocht. Zo'n stapeltje dat al sinds de verhuizing (dec. 2010) in de slaapkamer lag: géén idee wat het allemaal was. De oudpapierdoos is weer een heel stuk voller en het hoekje in de slaapkamer opgeruimd: zo gaat ie goed!

Dinsdag half uurtje handwerken: HAL blokje aangepakt, maar ik ben helaas niet ver gekomen (teveel afleiding)

Woensdag half uurtje extra huishouden: vandaag de ombouw van ons bed aangepakt (mn het hoofdeinde) Naast lampjes en wekkers en een boek waarin ik aan het lezen was lag er zoveel zooi. Neusdruppels van de vorige verkoudheid, Norit van de vorige buikgriep, 4 boekenleggers, een steen, een armband, tijdschriften: noem het maar op. Nu staan er enkel nog 2 lampjes, 2 wekkers en 1 boek. Nu maar proberen het zo te houden.

Woensdag half uurtje handwerken: HAL blokje afgemaakt en verder met de FantasySWAP.

Donderdag half uurtje extra huishouden: Opgeruimd, uitgezocht, weggegooid en weggelegd (op een definitief plekje): een hoekje van de zolder is weer overzichtelijk!

Donderdag half uurtje handwerken: De FantasySWAP is aan de beurt geweest, helaas niet zoveel mee opgeschoten als ik hoopte.

Vrijdag half uurtje extra huishouden: Vandaag heb ik de hele ochtend in de schoolbieb gewerkt, er waren 3 dozen met nieuwe boeken binnengekomen dus die moesten in het systeem ingevoerd worden. Helaas niet helemaal afgekregen (en andere klussen lagen er ook nog: afgeschreven boeken afhandelen, AVI codes opzoeken, etc.) 's-Middags is zoonlief vrij dus dan doe ik niets extra's, dan kom ik amper aan het normale toe.

Vrijdag half uurtje handwerken: Computerproblemen gehad (en opgelost gelukkig), maar van handwerken is er niets terecht gekomen.

1 opmerking:

Pauline zei

Je bent een dappere doorzetter, het gaat hartstikke goed!