maandag 14 januari 2013

Jeetje, m'n agenda loopt in de soep!

Ik had en heb nogal wat (handwerk) deadlines dezer dagen en het gaat me allemaal niet lukken. Er komt nogal eens iets anders tussendoor dat m'n planning behoorlijk overhoop gooit. Gelukkig heb ik deze knikkerzak nog redelijk op tijd afgekregen (zou afgelopen vrijdag klaar moeten zijn geweest........) Nu snelsnelsnel verder met de FantasySWAP, daarvan is de einddatum morgen (en dat was al 2 weken uitgesteld)




 
Het patroontje van de knikkerzak vind je op de site van Eloleo: KLIK HIER.

3 opmerkingen:

Pauline zei

Wat een enige knikkerzak.
Succes met je race tegen de klok!

Marijke zei

Oh, ben al blij dat ik niet de enige ben die 15/1 voor de fantasyswap niet haalt... maar wil er deftig mijn tijd in steken, vandaar.. moet eerst nog 'n paar dingen afwerken en dan...
Trouwens leuk om nog 'ns iets genaaids van jou te zien!

Peppy zei

Wat een mooie knikkerzak! Het lijkt me dat je op dezelfde manier ook mooie project bags kunt maken. Fijn om er zo'n duidelijke handleiding bij te zien, ik zet 'm meteen bij m'n favorieten! Groeten van Ellen