donderdag 6 september 2012

Donderdag HAL dag

Vandaag een blokje waar ik helemaal verkikkerd op ben geraakt, wat een leuk patroontje is dat zeg. Moet je kijken:



Vanavond de laatste avond van de ballon modelleer cursus, ik zal komende week eens foto's maken van hetgeen ik allemaal geleerd heb. Voor de rest ben ik druk met de Zwerver (nog 1 dingetje maken) en de ElementenSWAP (nog 1 dingetje maken, vandaag kreeg ik de 'grondstoffen' hiervoor binnen). Binnenkort dus weer wat meer te beleven op m'n blog!

2 opmerkingen:

Pauline zei

Wat ga je eigenlijk met al die lapjes doen?
Misschien had je dat al eens gezegd hoor, maar dan heb ik niet opgelet...
Erg leuk lapje!

Peppy zei

Ballonmodelleercursus? Nu ben ik wel nieuwsgierig hoor, ik hoop dat je er inderdaad wat van zult laten zien! Groeten van Ellen