zondag 15 juli 2012

Mme Zwerver en nog een beetje

Gisteren ontving ik ook de Zwerfdoos van m'n SWAPgroep. Ik kon bijna niet kiezen: wat zit er veel leuks in! Uiteindelijk ben ik hiervoor gegaan:


De WeeWonderfullpop en het amigurumi diertje gaan in de doos: knuffels voor Mappa Mondo. De creamsoap is lekker voor mezelf (of ik gisteren niet genoeg zeep en aanverwanten gekregen heb



Ook heb ik 'mijn spulletjes' van de vorige ronde vervangen of aangepast, anders blijft het maar rondreizen zonder dat iemand er interesse in heeft. Ik heb een wat groter project al in de doos gestopt, nu nog 'even' 2 dingen bijmaken dus..................máár: ik zit nogal in tijdnood wat betreft m'n zelfmaak'verplichtingen'.

Ik heb een hele poos zonder inspiratie gezeten, daarnaast ook gewoon moe geweest (en nog) vanwege een hoop 'lopende zaken die niet handwerkgerelateerd zijn'. Maar begin augustus moet ik  een cadeautje hebben voor een VerjaardagSWAP (en halverwege augustus nog één), de elementenSWAP loopt, de HAL is ook best een klus (en ik moet bijblijven omdat ik 'publiceer' op de club), de zwerver, UFOclub, QAL (die ligt al veels te lang stil), enzovoort. Zoonlief vraagt met regelmaat wanneer ik weer eens iets voor hem maak, dus ik ga prioriteiten stellen: alle verplichtingen heb ik in een Excelbestand gezet (op datum waarop het klaar moet zijn) dus ik heb overzicht. Wat ga ik doen om 'ruimte' in die lijst te maken: de babyomslagdoeken voor Nepal versturen, heel leuk om te doen maar ik heb er nu 3 en het is tijd voor iets anders. En vandaag ga ik beginnen aan het cadeautje voor de eerstjarige op de VerjaardagSWAPlijst.

Geen opmerkingen: