vrijdag 30 maart 2012

Projecttas SWAP van 'de Priegelaars'

Bij 'de Priegelaars' (een gezellige group bij Ravelry) hielden we een projecttasSWAP (een projecttas is een tas(je) waarin je je brei/haak/handwerk kunt opbergen en/of meenemen). Mijn maatje is gèk op poezen en op blauw. Gelukkig had ik een leuke rode lap met daarop poezen èn bolletjes wol en een effen blauwe lap die daar wel bijpaste. De stoffenkeuze had ik dus snel gemaakt, over het patroon had ik meer hoofdbrekens. Het één vond ik niet mooi, het ander was meer voor dunnere stoffen, een leuk patroon dat maar niet wilde lukken: het zat even niet mee. Gelukkig heb ik in een ver verleden nog eens patronen gekocht en daar zaten ook taspatronen bij. De hobo-style bag leek me hiervoor geschikt en dat was ook zo:

Het nadeel van deze tas is dat ie geen sluiting heeft, het voordeel is dat ie dubbelzijdig bruikbaar is. Gelukkig is m'n maatje er content mee!


Gisteren viel ook mijn tas met een plof op de mat. Ik ben verwend, echt niet normaal! Heel leuke stoffen (de paars is dan ook precies mijn kleur paars),tas is afsluitbaar met rits, binnenvakje, 'sleutelhanger' en van het laatse stukje stof deed m'n maatje er ook nog een klein projecttasje bij: voor sokken of iets anders kleins. Zien? Kijk maar dan:




Wat een bofbips ben ik toch!


Geen opmerkingen: