woensdag 7 december 2011

Stofjes voor de Huisjes QAL zijn binnen.

Ik ga meedoen aan die huisjesquilt a long volgend jaar, maar omdat ik nog niet zoveel gequilt heb, heb ik ook nog niet zoveel scraps (het is een restjesquilt). Dan moet ik maar lapjes bestellen (owowow wat vind ik dat erg............not!) Deze zijn het geworden:

Voor de lucht:


Voor de ramen:


Voor 'de rest'



Er zal best een lapje afvallen en best eentje (of meer) bij komen, maar ik heb nu wel een basiscollectie liggen zeg maar.

8 opmerkingen:

bycobi zei

ow wat leuk zag hem in blogland al vaker langs komen.
En wat een schitterende lapjes...

Mascha zei

Mooie aankoop, hoor.
Ik kan niet wachten tot we beginnen met het bouwen.
Groetjes Mascha

qm zei

mooie lapjes heb je er voor uit gezocht.
veel plezier met de bouwerij ;)

Gea zei

Wat erg... dat je lapjes moest kopen... Ik moet ook vast nog wat bijkopen voor de huisjes, want ook ik quilt nog niet zo lang. Ik verheug me nu al op!

Rosa zei

I love your fabrics choice,wonderful.

Sjoukje zei

Hoi! Wat een schitterende stofjes! En ik ben best een beetje jaloers dat je zomaar zoveel stofjes aan kunt schaffen, mijn hobbybudget is helaas wat krapper! Waar heb je deze stofjes besteld? Ik vind die lichtblauwe met die sterretjes schitterend!

En wat leuk dat je mee gaat doen, ik ook!

Nicky zei

leuke lapjes, ik ben ook bezig met uitzoeken :)

knuffs

Sjoukje zei

Bedankt voor je reactie, ik heb ook al even rondgesnuffeld. En groot gelijk heb je, een prachtig kerstcadeau!