woensdag 7 december 2011

Showtime!

De afgelopen weken was ik druk bezig met allerlei dingen maken die ik hier niet kon laten zien. Maar nu is dan toch één pakket bij de ontvangster aangekomen (helemaal in Texas), dus ik kan eindelijk laten zien wat ik voor haar gemaakt heb. Even handig om te weten: zij is Nederlandse en zwanger van haar derde kindje:


Een knuffelmolen van 'Nederlandse' stofjes en



En een vestje dat diagonaal gebreid is. Een geweldig leuk patroon dat uitermate duidelijk uitgeschreven is, echt waar: het duidelijkste patroon ooit. Het vestje is afgewerkt met een I-cord rondom (heeft dat een nederlandse naam?) en dat vind ik erg fraai dus dat zal ik vaker doen. Het patroon van dit schattige vestje komt van Ravelry (what else?): Vestje

5 opmerkingen:

Pauline zei

Wat een leuke cadeautjes!

Christine zei

Maar Miriam, wat een prachtige cadeautjes heb je gemaakt.
Ga me nu niet vertellen dat dit voor Cindy is?
Is ze zwanger?
Oei en vooral oepsie.
Wat heb je dat vestje schitterend gebreid en het lijkt echt heel moeilijk om zo diagonaal te moeten breien.
Wat zei de ontvangster ervan?
Ga zo meteen even kijken of ik er iets van kan vinden.
Veel liefs Chrissie

Pauline zei

Het was een feestje om deel te nemen aan dit geheimzinnige project en wat is het goed ontvangen! Jouw bijdrage zijn prachtig, ik heb ze in het echie mogen bewonderen!
Geen idee of er een benaming voor een I-cord is in het nederlands, ik ben het in een nederlands patroon nog nooit tegengekomen.
Groetjes, Pauline

Mich zei

Wat een superleuk idee, die knuffelmolen !! Als je ergens aan de andere kant van de aardbol woont, denk ik dat dat een supersouvenir is !!

Anoniem zei

Het zijn schitterende kadootjes, en het vestje is zo heerlijk zacht! Dat molentje is ook heel lief, en de kleine zal er heel gauw lekker mee kunnen spelen, omdat er zoveel dunne/zachte uitsteekzels aan zitten. Wij hebben het pakket heel dankbaar en vreselijk verrast uit gepakt.