woensdag 21 december 2011

Kerstpakket

Ingrid van ingthings had laatst een Give Away gehouden: een kerstpakket vol heerlijke (retro) spulletjes. En laat ik die nu toch winnen!!! Gisteren kwam de postbode met een flinke doos aan de deur: ik moest me inhouden om die niet meteen open te rùkken want ik wilde er eigenlijk even op het gemakje de tijd voor nemen (zelfpijniging als het ware). 's-Avonds was het dan zover, de doos ging open...............en jeetje: wat zat daar veel in zeg! Het één nog leuker dan het ander, kijk zelf maar:



Het onderste rode is een schortje dat ik al in de keuken gehangen had, zó leuk (en ik had er zo hard één nodig!) dus dat moest ik er even op het laatste moment bij leggen. Rechts valt de bijgevoegde kerstkaart en een hobbyboek een beetje van de foto. Wat een genot om het uit te pakken èn om alles een plekje hier in huis te geven. (manlief verbaasd: er staat een eekhoorn in de keuken bij de graslelie!?) Het gouden boekje is natuurlijk naar zoonliefs boekenkast verplaatst, de hartjesslinger hangt aan het raam (zo leuk!)  en zo heeft vrijwel alles nu z'n eigen plekje. Wat een rijkdom!!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Da's altijd leuk, zo'n pakket in je bus!
Gefeliciteerd met het winnen!