donderdag 15 december 2011

HAL week 3

Ik zie opeens dat ik al een hele week niets geblogt heb.......ik zal weer wat 'vogel'verhaaltjes klaar gaan zetten. Ik heb de afgelopen week niet stilgezeten: gehaakt aan de HAL, gebreid aan een Zwerfdoos item, met vilt zitten prutsen: vanalles wat dus. Het 3e blok van de HAL is vandaag vrijgegeven (meedoen kan op Clubs -> club Mooi Handwerk) en zo ziet het eruit:



Vandaag heb ik de KerstSWAP op de post gedaan, altijd weer spannend of het (goed, heel) aankomt. Ook nog even in een ontzettend gezellige handwerkzaak in Baarle binnengestapt om wat te kopen (katoen voor de ValentijnsSWAP bij CSL) en 2 kleurtjes DMC die ik nodig heb en niet op voorraad had. Leuk gesprek gehad met de winkeldame over dat handwerken weer zo volop in de belangstelling staat en dat dat hopelijk zo blijft (dat in ieder geval dat oubollig imago er van af gaat)

Geen opmerkingen: