donderdag 30 juni 2011

Wat nú weer!?

Kijk eens wat ik van plan ben:

Nee, ik ga niet de kat een slip laten naaien! Het nieuwsgierig wezen stak d'er neus weer eens in zaken waarin ze niets te zoeken heeft..........het ìs me toch een katje, ze is hier nu ruim 3 weken en ik kan er al een boek over schrijven! (en we kunnen al niet meer zonder haar!)

Maar het is wel duidelijk wat m'n plan is denk ik hè: een slip naaien. Met het warme weer van de afgelopen dagen kwam ik erachter dat m'n ondergoed nogal versleten is. (kijk even aan de binnenkant van je ogen (of juist niet): jurkje/rokje en dan een slip met een uitgelubberd elastiek...........na een paar meter lopen verlies je dus je onderbroek...............lekker fris met die warmte maar niet echt de bedoeling.) Ik wil dus wel eens kijken of ik niet zelf ondergoed kan naaien. Patroon gezocht, stofjes en elastiek erbij...............................to be continued!!!

Voor de rest komt er momenteel weinig uit m'n handen. Last van de warmte, zoonlief nogal bewerkelijk (en over een weekje heeft ie vakantie tot 23 augustus....................).

5 opmerkingen:

Mascha zei

Ben zeer benieuwd.
Groetjes Mascha

Pauline zei

O,lalala ik zag het helemaal voor me...hahahaha, grappig.
Alleen vroeg ik me af of een slipje kopen niet iets makkelijker was...

GRANNY'S HOUSE zei

Ik heb vandaag, volgens mijn jongste dochter antiseks broeken gekocht, maar ze zitten heerlijk ;-))

Groetjes
Ines

Anoniem zei

Hihihi...misschien kun je het maken van je slipje wel uitbesteden!Goed plan of niet??

Fijn weekend alvast!

Groetjes Thea♥

Yvette zei

wat gaaf, onderbroeken in je eigen kleurtjes...

geef je poes een aaitje van mij?