donderdag 9 juni 2011

Steekmarkeerders uit de USA aangekomen:

Ik had steekmarkeerders nodig die niet te zwaar zijn, niet blijven haken in 'wollig''garen en die vond ik op Etsy bij Seekingsanity Op 31 mei zijn ze verstuurd en vandaag bij mij op de mat gevallen. Mooi dat ze zijn! Moet je eens kijken:
Ik heb dus een setje regenboogmarkeerders, een setje rose (zoals de 2e van links), een setje groene (zoals de 3e van rechts) en een setje blauwe (zoals de 2e van links). Ik had alles netjes op de grond gelegd om een leuke foto te maken (het zonnetje kwam net even door) maar helaas: Olijf moest het allemaal eens van dichtbij bekijken:
Ze heeft nog het één en ander te leren aan huisregels hier zoals: handwerkspullen van het vrouwtje zijn niet voor de poes (en je mag ook niet op het aanrecht en je mag ook niet op tafel van ons bord mee eten en je mag ook niet het gft bakje leeghalen op zoek naar iets eetbaars) Maar ach, het is zo'n lief diertje! Een beetje (her)opvoeden is geen probleem hoor, dat hebben we er graag voor over.

2 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Wat zijn ze klein, maar mooi en die poes is niet voor de poes ;-))

Groetjes
Ines

Miriam zei

Lief hoor de poes, maar opvoeden .... tja dat kun je met katten meestal wel vergeten! Er ziet niet veel anders op dan de GFT-bak goed te sluiten, de kat in de gang te zetten tijdens het eten of de hele tijd zelf op te letten enzovoorts. Ik spreek uit ervaring ....